سلام

همه ورزش کردن رو تاکید می کنند منم تاکید می کنم اونم ورزش هایی که حسابی عرقتان را درآورد و قلبتان تند تند بزند و نفستان سنگین شود. توی وسواس فکری آدم دچار تپش قلب ، تنفس سنگین، عرق کردن میشه اما ما یه ترس بزرگ داریم اونم توی وسواس فکری دچار ترس از حس های بدن می شویم که بدن نتونه درست کار خودش رو انجام بده

بعضی از اوقات  از ضربان قلب ، تنگی نفس و...... می ترسیم که بدنمون کش اش رو نداشته باشه یا این حس ها باعث ناراحتی و نا امیدی میشه و باخودمون تکرار می کنیم  دوباره وسواس فکری با فکرهای دلهره آورش داره میاد

این ترس از حس های بدن رو می تونید با ورزش کردن به خودتان نشان دهید که بدنتان چقدر توی شرایط مختلف توانا است و نباید ازش ترس و ناراحتی پیدا کنیم

من امروز با خودم برنامه ریخته ام! هر روز که می تونم برم بدوم

اونم توی دانشگاه که زمین چمنی داره که خیلی وقت ها بدون استفاده است 

رفتم اونجا از کنار دروازه، ابتدا شروع به دویدن آرام تا انتهای زمین کردم بعد توی برگشت تند دویدم انقدر تند که ضربان قلبم رو توی تمام بدنم داشتم احساس می کردم و نفس زدنم سنگین شده بود بعد که رسیدم به انتها روی چمن دراز کشیدم تا ضربان قلبم رو کامل بشنوم حسابی قلبم داشت تند می زد ترسی هم ازش نداشتم همچین ضربان قلبی هم وسواس فکری برام نمی آورد تا اینکه ضربان قلبم دوباره آرام شد دوباره بلند شدم و این کار رو برای چهار بار انجام دادم عرقم مرتب در می اومد! توی دور اول به سختی تونستم تا آخر خط بدوم اما توی دفعات بعد راحت تر می رسیدم انتهای خط

با اینکار حسابی به خودم نشون دادم که بدنم ظرفیتش خیلی زیاده و همه چیز رو می تونه به مرحله اول برسونه یه طورایی پیشنهادم اینه همچین ورزشی بکنید تا ببینید که ترسی نباید از این حس ها توی زمان وسواس فکری داشته باشید و با اینکار اعتماد به نفستان بیشتر میشه و به بدنتان اعتماد بیشتری پیدا می کنید

درضمن سعی کنید توی برنامه ورزشی که برای خودتان می ذارید هدف سختی نگذارید چون بعد از مدتی سخت میشه ادامه دادش اما دویدن بدون هزینه هست و هم مادر(شایدم پدر) همه ورزش هاست

در انتهاشم بدنتان که روی فرم بیاد اعتماد بیشتری به بدنتان پیدا کرده و اعتماد به نفستان بیشتر میشه

ورزش واقعا عالیه.